My liFe

07Aug08

Abadu ves ahren nah mihen mi vanyy keeve tha? koba aharen ge kushaky…..

abadu ves hithaama ufaleh midhuniyein aharen nah nethy bar…kon me faharaku ves loabin ekii ulhefa,promise tha kohfaa …kihine mi vanyyy…alhe aharen nah kushe kure veny tha…kon me ves majubooreh vegen ney kiyaafa thi dhookohlaafa dhanyy …nethy barr ufalheh mialhaa ah liben mi dhuniye in……god plz help me..i cant live like this….its painful   😦 errrr varh gina dhuvahu keh vejjje then heeyeh nuvey keh vaane hen ..ekamu ves try kuraanan …

plzzzz dear cum back to me..i cant live without you ..i realy love you..i need u in my life…..mulhi umurah loabii vaanan …thi athu ga abadu hifaigen hunnaaan…dhuvahaku ves dhookohlaafa eh nudaanan…I LOVE U Princess *u*a

 

No Responses Yet to “My liFe”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

  • Thanks for visting

    Its my life... |ExtraordinaryPainfulVersion |:( Already my heart is full of scars,holes and knots im not telling u to cure them but instead will u be with me till i die just that much… i realy love u ...:::::Forgive me if im asking something more from u:::::...
  • = CP access =

  • Dis blog was protected

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
